lassebloggen.blogg.se

Nu - Är jag tillbaka

Publicerad 2014-09-25 15:20:20 i Allmänt,

Hej på Er alla!
 
Ja, tiden går och inga barn blir gjorda brukar dom säga
 
Det var ett tag sedan jag skrev på min Blogg, men
 
tyckte jag inte hade något att orda om, så därför blev jag
 
tyst - Vad har hänt egentligen?
 
 
För några månader sedan slutade jag med cytostatikan
 
fanns ingen anledning att fortsätta då det inte gjorde någon nytta
 
Läkaren tyckte jag gjorde rätt som tog det beslutet. Men vi hade
 
lite olika syn på saken. Jag tog det beslutet för att det inte gjorde
 
någon nytta. Läkaren tyckte att jag skulle må så bra som möjligt
 
den tid jag hade kvar, på Läkaren verkade det som att det skulle
 
röra sig om en kortare tid. Men själv kände jag det inte så.
 
Hur många gånger har inte läkare tagit fel hur länge en patient
 
lever. Men jag hade helt andra planer..
 
 
 
Jag fortsatte med mitt eget behandlande som bestod av Bikarbonat,
 
gurkmeja, inget socker, brännvin i måttlig mängd, kaffe och snus
 
så klart. Ökade ut min egenmedecin med groddade  mungabönor
 
som innehåller  vitamin B 17.
 
 
Vid sista röntgen blev det en förändring. Läkaren studerade
 
röntgenbilderna och sa att tumörerna växer sakta just nu.
 
Själv så tror jag att min egen behandling börjar ge resultat
 
och att tumörerna är på väg att försvinna
 
Kroppen har börjat återhämtat sig från dom där förbannade
 
cellgifterna och immunförsvaret har stigit till mellan 7-8
 
Efter cellgiftsbehandlingen låg värdet på 0,51 . Var nog nära
 
sankte Per den gången, men tji fick han den jäveln. Mitt
 
blodvärde har stigit till 141
 
 
Ja, som sagt, det är bara att fortsätta. Dom skall få se på Fan.
 
Nästa röntgen blir i december så då får vi se hur det står till.
 
Jag får väl se till att göra livet så jävligt som möjligt för tumörerna,
 
ingenting är omöjligt- Har aldrig trott något annat heller..
 
Ha det så bra Ni alla som läser
 
Lasse
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Spanaren

Publicerad 2014-11-13 13:18:56

Skrattar gott ... detta är Lasse som vägrar att ge efter *tumme upp*

Massor av goa energier till dig och din kropp!

Tack för att du bloggade för jag har undrat så hur det går för dig.

Notera gärna några ord på min blogg när du skriver här igen /kram

Postat av: Spanaren

Publicerad 2014-11-13 15:32:50

Tack för svar *uppskattas* och svar fick du också ;.) /kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-12 17:02:48

Du har en obändig livsvilja och jag tror den räcker långt!
Jag kommer ihåg dig från K1 och är en gammal bokstavsräv!
Ha det så bra du kan!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-23 10:49:07

Hej! Råkade komma in på din blogg!hur går det nu! Hur mår du efter allt!?
Mvh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lars erik larsson

bor i Västerås mitt yrke golvläggare skriver - böcker på gång

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela